miercuri, 13 ianuarie 2010

pt blusz




bluszzzzzz te iubesc ma!
pentru ca nu prea comentezi ,pentru ca te pui la mintea mea uneori si pentru ca ma asculti,esti incapatanat,esti alaturi de mine si ma iubesti.
[ si asta e cu dedicatie >eu te-am "creat" ,eu te omor<.pentru ca asta iti zic mereu cand ma enervezi]. ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ hei.sunt blusz..si pot sa ii scriu pe blog pentru ca ii stiu parola.Ea doarme acum. E chiar in spatele meu ,intorc capul si o vad.e cam obosita asteapta sa faca nu stiu ce proiect la fizica... vroiam sa ii raspund la post sa ii spun ca si eu o iubesc. [si apropo de dedicatie.asta e de la mine,exact cum spun mereu >te enrvez ,ma omori,te bantui,buhuhu<]
vezi ca mi-am pus poza la post(dupa ce ma omori). te iubesc,somn usor.

Niciun comentariu: