sâmbătă, 9 ianuarie 2010

EA

NU iubesc pe nimeni cum o iubesc pe EA.
o iubesc pentru ca ma intelege si nu e nevoie sa imi vorbeasca pentru a-mi spune anumite lucruri.Si daca ar vrea sa imi vorbeasca nu ar putea.O iubesc pentru ca mereu mi-a vrut binele si pentru ca ma iubeste.O iubesc pentru ca a stiut sa ma tina aproape.O iubesc pentru ca m-a certat si mi-a atras atentia cand nu am facut bine.O iubesc pentru ca nu imi spune ci imi arata k ma iubeste in fiecare minut.O iubesc pentru ca stiu ca si dupa moarte ma va iubi si ma va veghea.O iubesc pentru ca va fi cu mine mereu pentru ca stiu ca atunci cand ingerii si cerul o vor chema ea tot ma va iubi si se va gandi la mine,ca si in momentele alea va plange pentru mine pentru ca stie cat o iubesc si ca nu stiu cum o sa trec peste.
SI imi e frica rau,imi e frica de pasul asta mai mult decat orice.
o urasc k in ultimii ani m-a facut sa ma indragostesc atat de mult de ea incat nici nu imi imaginam,Dar nu regret.Niciodata nu am stiu ca o iubesc atat de mult pana in acel moment!
O iubesc!Te iubesc mult!Vreau sa fi pentru totdeauna.Vreau sa ramai "prietena mea".
nu stiu de ce pana acum ceva timp eu eram copilul si tu cea matura iar acum eu sunt omul matur si tu copilul.Mereu ma plang ca imi e greu da mi-as dori sa imi fie greu mereu decat sa te pierd.
Stiu ca te iubesc pentru ca te plang mereu.si stiu ca si tu ma iubesti pentru ca in momentul in care iti spun anumite lucruri plangi.Te iubesc mult mult mul de tot.
Nu vreau sa mai aud cuvintele:Fi tare.pentru ca nu o sa pot niciodata sa fiu.O sa mor odata cu tine.Inger cu chip de om.
te iubesc pentru ca esti a mea!
SI astea nu le-am mai spus niciodata decat mie.Si le-as spune cuiva.este o singura perosana care cred ca m-ar asculta si m-ar intelege.Este un EL..si nu stiu daca o voi face,daca voi avea ocazia,daca imi va da ocazia,daca se va intampla asta.Dintre toti un singur EL ma poate intelege.!Si stiu cine e.si el nu stie.! si poate simte.
eu te iubesc.

Niciun comentariu: