duminică, 2 februarie 2014

Februarie

      Februarie...luna-n care cresc cu-n an... e o luna care ma-ntristeaza si ma-nveseleste in acelasi timp.
     -Partea trista e ca se aduna ceva la varsta si realizez ca nu sunt completa, ca  lipsesc anumite lucruri la mine pe care altii la aceeasi varsta ca a mea le au.Stiu ca pot mai mult...dar, uneori las lucrurile sa treaca pe langa mine fara sa bag de seama...
      -Partea draguta e ca sunt persoane ce-si aduc aminte de mine si-mi ureaza tot felul de chestii dragute si persoane care-mi sunt aproape fara sa ceara ceva in schimb.
-------

Ultima perioada n-a fost asa cum ar fi trebuit sa fie...trebuia sau aveam nevoie sa fiu fresh, cu mintea limpede si, a  fost fix invers...Nu m-am putut concentra la nimic, am fost cu mintea in sapte parti, nu am avut chef de nimic...m-am mintit pe mine si pe cei din jur si n-am rezolvat nimic. Nu cer nimanui sa ma inteleaga pentru ca nici eu nu o fac...sunt constienta unde gresesc dar nu am puterea sa ma ridic si sa indrept lucrurile in momentul acesta. Habar nu am... si oare, exista o persoana pe care s-o intereseze?


Niciun comentariu: