miercuri, 11 august 2010

Ganduri de noapte

Ganduri de noapte
Franturi desarte
Imagini tampite
Fraze nevorbite
Timiditate proasta
imaginea noastra.[11:11,11.08.2010]

Imi vine sa rad,imi vine sa rad de mine si de naivitatea mea.Trebuie sa'mi formatez si sa-mi instalez din nou windowsu'n cap.Sau poate n'am nimic si v'ati schimbat voi.hmmm aiurea:-J

Aiurea tot,aiurea comunicare,iesiri,betii,peripetii,aiurea prietenie,planuri,ascultare,
amici,ganduri,ai mei,viata,suflet,sentimente.
Viata asta a mea e ca un tren multi au venit,multi au plecat,multi or sa vina si tooot asa.nu mai e nimic sigur,nimic in care sa crezi ,sa iti pui baza in ceva.

La teoria mea cu "uitam unul de altul" nici acum nu am gasit ceva care sa o inlocuiasca.E pur si simplu sentimentu care ma invaluie de ceva timp.

Timp,haha timp..unde?..de unde atata timp?..Ce'i aia?..Cica timpul potrivit,unde e? S-a cam ratacit nu crezi?

trecutul ala e baza.Pe ala mi'l blestem si mi'l iubesc cel mai mult.


Sunt confuza in cacat!
Imi e dor de tine,de voi,imi e dor de ei..de toti din toate unghiurile,de prieteni si rude de tot.

Si imi e dor si de tine si de timpul ala petrecut.
Mi se face dor acum cand poate te'am pierdut.
Cand toti spuneau nu
si noi ziceam da
Defapt tu ziceai da
eu eram aia cu "poate"
intr-un timp a fost stop
Apoi mi se facea dor
Si iar incepeai
Iar incepeam
Iar terminam
Si iar mi se facea dor
M-am jucat mult cu asta...Cred ca meriti niste scuze.
Pentru asta imi cer scuze
Pentru ale tale ti-ai cerut deja
Au trecut hmmm cateva luni de la ultimul mesaj
Si presupun ca peste inca cateva ...iar incepem.
Cred ca maine o sa am pe jumatate sentimentele astea si poimaine deloc..peste 3 zile iar ma gandesc:-J.Ai facut ceva...


Sunt confuza-n plm...
Atunci am hotarît sa îmi trimit destinul la oscoala de corectie în strainatate

trebuie sa o dau iar pe "I gotta find peace of mind"
Am nevoie.

Si imi e dor de tine,de alt tine decat tu de mai sus,Am nevoie sa indeplinesti ce ai promis,ce am promis impreuna..planul ala.cu toate ca nu stiu ce efect o sa mai aiba acum,probabil peste vreo hmm 7-8 luni o sa ajungem iar in punctul de a promite.


Si imi e dor de voi,de voi in general..Nu mai e nimic cum a fost.


Si imi e dor de tine,de tine imi e cel mai dor...imi e dor sa iti aud vocea si sa ma stangi la piept cu ambele maini,sa te aud cum imi zici "Te iubesc".M'am obisnuit cu faptele din partea ta,acum vreau vorbe si fapte...Vreau ca cineva sa iti dea puterea asta.

"Mă bucur nespus de cuvintele şi amintirile cu care îmi mobilezi ungherele memoriei ca o mansardă învăluită în clarobscurul dorinţelor noastre de-atunci."

E..e amestecat,e trecut...e o dorinta...si poate...inca sper.




Niciun comentariu: