luni, 12 iulie 2010

in my head

Si cum spuneam..e nevoie de o secunda sa imi schimb starea,sa trec de la fericire la tristete sau invers.
Orice ma poate intoarce la 180 de grade un cuvant,o fraza,o poza,un gand...o imagine.
Am ajuns in stadiul in care cu greu ma abtin sa nu plang,am o stare de nervi ce nu stiu de unde sa o opresc.Ma gandesc tot mai des la vremurile trecute cand eram altfel,ma enervam greu,eram calma,pasnica...iar acum?! ce se intampla?de ce ma schimba totul ,de ce citind o fraza imi schimb starea la fiecare cuvant ?
E ciudat...si nu vad cauza...nu inteleg de ce?..sau poate stiu si nu vreau sa recunosc.
Imi place cand sunt printre oameni ca mine,atunci ma simt cel mai bine si uit de tot,merg cu ei fara sa imi fie frica de nimeni si nimic.
Am invatat sa ma gandesc de 2 ori,sa iau in calcul mai multe posibilitati atunci cand aflu ceva nou.Poate nu ar fi trebuit sa aflu...am aflat pentru ca m'am interesat eu prea mult sau poate a facut asta cu un motiv,daca ma fac ca nu stiu o sa fie mai bine,nu trebuia sa aflu si punct.Nici el/ea nu trebuie sa stie ca eu stiu.Ramane pentru mine.Ma ajuta pe mine sa imi formez pareri.
SI toate cacaturile astea se strang si se strang si se strang si...ajung intr-un stadiu cand vrei sa le spui dar...cacat,mai bine le pastrezi pentru tine...si le presezi si bagi alt calup de ganduri si tot asa...Mai scapi putin din greutatea lor spunand altora ce te deranjeaza dar nu'i acelasi lucru ca si cand ai spune'o persoanei respective.
Nu spun si am motivele mele.Nu vreau sa imi pierd "prietenii",nu vreau sa ii schimb dupa cum vreau eu,vreau sa isi dea singuri seama unde au gresit...ma indepartez de ei putin cate putin...dar la cel mai mic bine care il fac iar ma apropii..si nu inteleg,nu imi inteleg gandirea asta infecta..pur si simplu nu pricep cum se intampla.
Mereu am crezut despre mine ca sunt matura...aiurea..de ceva timp incoace imi dau seama cat de imatura sunt si am fost.
SI iar imi promit pentru a mia oara ca ma schimb.Vara asta am sa o fac,am sa imi pun oridine in ganduri...sper sa ma tin de cuvant.

Niciun comentariu: