miercuri, 7 aprilie 2010

ganduri.




Si o sa ma razbun pe rand,
Pe toti,
pe toate
pe orice m-a deranjat
pe voi,carora nu v'a pasat
Pentru fiecare colt deteriorat de vreme
Din cauza voastra
Idioti cu suflet rece,
oameni nepasatori,
care faceti cartile in favoarea voastra
CAre cereti lucruri pe care nu le meritati
In situatia asta nou-creata
nu stiu cum sa zambesc sau sa plang
Ma bucur,se bucura
In fata'o sa va plag
in spate'o sa va rad
MEritati ASTA din plin.
Gandul e criminal,criminal.
CEata,fum si dezorientare
FIre introvertita si nepasatoare la necazurile tale
din partea mea poti sa mori
nu ma intereseaza,nu vor exista urmari
nu patesc eu nimic
ca ai fost un nemernic
si acum platesti pentru pacatele tale.
sa nu dai vina pe noi,
pentru vorbele tale de gunoi
si pentru gandurile tale murdare
mentite sa ne-ngroape.
Ce-ti pasa tie ?Iti vezi interesul
si ghici ce?Acum eu port FESUL.
Nu stie nimeni gandurile mele,
o sa te minunezi cand o sa ramai fara nimic
te urasc
si-mi promit,ca atunci cand te voi vedea
nimeni si nimic
nu ma va opri sa imi fac jocul.
Te urasc pentru tot ce ai facut si pentru tot ce gandesti
pentru ca esti un ratat si nu un print din povesti
asa cum te crezi.
DIn partea mea sugi pl
si hai dispari cu fata'ti acra
in viata mea nu mai insemni nimic.
doar un inamic!
.
.
.
\/
Ce va fi distrus...
N-am nevoie de prietenie din partea ta.
MA rezum la partea mea,care in curand te va demoraliza!


AM 18 ani ,dar nu ma fraieresti,
traiesti in propriile'ti povesti.
ASta daca... inca mai traiesti!
Nu te vreau mort
Doamne'fereste
dar simt ca in sarsit
traiesti cam aceeasi poveste
Iti place cum este?
adio!






Niciun comentariu: